Faq
Ako to celé funguje?
Vyberiete si konkrétny produkt na www.allegro.pl a v objednávke uvediete jeho odkaz (link) alebo číslo aukcie.
Vieme sprostredkovať nákup aj z iných internetových obchodov v Poľsku. Proces objednávania je rovnaký.
Čo ak neviem po poľsky?
Pomôžu Vám naše kategórie, ktoré sú preložené do slovenčiny.
Kedy uhradím objednávku?
Po prijatí objednávky Vám zašleme emailom zálohovú faktúru, ktorú je potrebne uhradiť. Po prijatí platby objednáme tovar u poľského predajcu.
Čo ak uhradím faktúru a tovar už nebude dostupný?
Celú uhradenú sumu Vám vrátime späť. V prípade objednania viacerých predmetov Vám vrátime čiastku len za nedostupný tovar. Zvyšné produkty objednáme a zašleme na Vašu adresu.
Kedy dostanem objednaný tovar?
Ak realizácia objednávky (prijatie a úhrada) prebehne do 12:00 hod počas pracovných dní a poľský predajca odošle tovar v ten istý deň, tak objednaný tovar môže byť u Vás už do 48 hodín.
V niektorých prípadoch môžete mať tovar doma už do 24 hodín.
Čo ak nedostanem správny tovar?
Ponúkame bezplatné sprostredkovanie vrátenia tovaru. Je potrebné uhradiť len poštovné.